A Lassú Weboldal Rossz az Üzleti Életben

A LASSÚ weboldal ROSSZA weboldal betöltési sebessége hatalmas szerepet játszik a webhely sikerében. Tudjuk és Tisztában vagyunk azzal, hogy ha egy webhely nem elég gyorsan töltődik be, a látogatók azelőtt elhagyják az oldalt mielőtt látták volna a tartalmat. 
Mindezt tudjuk, mert végül  is internet-felhasználók vagyunk.

A betöltési idők fontossága ellenére egyre nagyobb tartalmakkal  bíró weboldalakat találunk, szociális média modulokkal és egyéb tartalmakkal. 

Mintha közösen elfelejtettük volna, hogy a rossz webes teljesítmény rontja a böngészési élményt!

 A LASSÚ WEBHELYEK A BOLDOGTALAN ÜGYFELEK SZÁMÁRA

A sebesség hatása a megőrzési és elkötelezettségi mutatókra a régi hírek, nézzük meg a leginkább figyelemre méltó adatok közül néhányat:

  • 2006-ban a  Google  amikor tesztelte a keresési eredményeket: a 10 oldalas weboldal (0,4mp-es töltési idő) egy 30-oldalas weboldal (0,9mp-es töltési idő) való elmozdulás  20% -kal csökkentette a forgalmat és a bevételt .
  • Amikor a  Google Térkép  100KB-ról 70-80KB-ra csökkent, a  forgalom 10% -kal  nőtt az első héten, majd 25% -kal az azt követő két hétben.
  • A 12 hetes kísérlet során a  Google  bizonyítékot talált a lassú betöltődési idő nagy hatással van a weboldalra. A kezdeti tapasztalatok után az első héten belül a negatív hatás eredményezett a vizsgálati weboldalak között.
  • Hasonló kísérletet  tett  a Bing is a kiszolgáló válaszidejének  tesztelésére.
  • A Mozilla-nak  sikerült  15,4%-al növelnie az átlagos  2.2 másodperc alatti betöltődés idejét.
  • Hotmail csapata úgy   találta, hogy a 6-os terhelési idő késleltetése a hirdetésmegjelenítések 40 millió csökkenését eredményezte havonta; ami 6  millió dolláros bevételkiesést jelent évente .
  • A Facebook úgy  találta, hogy a lassítás nem befolyásolta a webhely böngészésében eltöltött időt, bár elkerülhetetlenül az  oldalmegtekintések csökkentek  (mivel azok arányosak az oldal betöltési idejével). A webhely teljesítményének javítása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy gyorsabban böngészhessenek, és ugyanabban az ablakban felfedezzék a webhelyen található több tartalmat.
  • A Walmart  RUM méréseket használt, hogy nyomon kövesse a webhelyükön végrehajtott optimalizálások hatását, és az eredmények fantasztikusak voltak:  minden egyes javulás a konverziók 2% -os növekedését eredményezte , és minden 0,1 másodperces növekedés 1% -ra nőtt. Az eredményeket egy SF SV Web Perf Meetup- on mutatták be.
  • Egy esettanulmányban az Egyesült Királyság e-tailer  Glasses oldalsebességéről és konverziós viselkedéséről , az eredmények megegyeznek az Amazonéval: az  1-es késleltetés 11% -kal kevesebb oldalmegtekintést eredményezett , -16% -os ügyfél-elégedettséget és -7% -os konverziót eredményezett.
  • A Shopzilla  4-6-ról 1,5-re csökkentette az oldalak betöltési idejét, ami 7-12% -os növekedést eredményezett a konverzióban, és  25% -kal több oldalmegtekintést .

Az online elkötelezettség fenntartása sokkal nehezebbé vált az évek során, és amint azt a fenti tapasztalatokból láttuk, a weboldal teljesítménynek milyen hatással vana látogatókra és a forgalomra.

Mindent összevetve azt látjuk, hogy egy gyors betöltő weboldal pozitívan befolyásolja az oldalmegtekintéseket és az ügyfelek elégedettségét.

 Teljesítmény nem csak az online értékesítéssel vagy hirdetésekkel rendelkező vállalkozások számára. Az ügyfelek elégedettsége és a rossz felhasználói élmény hatása sokkal nehezebb mérni, de minden üzleti tevékenység szempontjából releváns. 

A teljesítmény hatásai túlmutatnak a webhelyén: beszéljünk arról, hogy az internetfelhasználók valóban  ott vannak a 2010 óta a Google keresési eredmények rangsorolási algoritmusában tartalmazzák a webhely sebességmérését, hogy javítsák a szerves forgalom felhasználói élményét. 

A lassú webhelyeknek a listát kell lenyomniuk, de ha a teljesítményjáték erős, a webhelye valószínűleg magasabb lesz a keresési eredménytáblán, így a forgalom nagyobb valószínűséggel találja meg. 

A fizetett forgalmat hasonló módon befolyásolják. Az  AdWords minőségi mutatója  a céloldal teljesítményétől függ.

Dióhéjban a teljesítmény javulása pozitív hatással van a (potenciális) ügyfelekre, így nagyobb valószínűséggel  találják meg vállalkozását és szolgáltatásait.